Pamiętaj, że każde zakupy zrobione w naszym sklepie możesz zwrócić. Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki i odesłać ciągu kolejnych 14 dni. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jak złożyć zwrot?
Krok 1
Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub wysyłając wiadomość na adres bok@grupa-select.pl.
Zwracany produkt wyślij jak najszybciej jest to możliwe, jednak nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia.
Krok 2
Zapakuj zwracany produkt i wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy. Paczkę wyślij na adres: Select Łukasz Czechowski ul. Łąkowa 35, 44-200 Rybnik.
Opcja 1. Możesz skorzystać z dowolnego przewoźnika, jednak pamiętaj, że koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Sprawdź aktualne ceny i wymagania na stronie danego przewoźnika.
Opcja 2. Możesz skorzystać z darmowego zwrotu zamówienia poprzez InPost Paczkomaty 24/7.
UWAGA! Dotyczy tylko przesyłek, które zmieszczą się w paczkomacie. W innym wypadku należy znaleźć innego przewoźnika i opłacić przesyłkę.
1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl, wyszukaj sklep tolubi.pl
2. Podaj dane wymagane w formularzu
3. Otrzymasz potwierdzenie zrealizowania zwrotu
4. Otrzymasz kod zwrotu do podania w paczkomacie, by odesłać bez kosztów zamówione przedmioty